Kantoormeubels die het samenwerken moeten bevorderen

Kantoormeubels die het samenwerken moeten bevorderen

Ik kan wel zeggen dat ik met mijn bedrijf in het afgelopen jaar exponentieel ben gegroeid. Het is daarom ook dat de noodzaak voor geschikte kantoormeubels toenam bij mij. Laat ik bij het begin beginnen, want ik startte ongeveer anderhalf jaar geleden mijn eigen bedrijf. In het eerste jaar gingen de zaken goed maar was ik toch ook nog voorzichtig. Ik heb in dat jaar bijvoorbeeld maar vier nieuwe mensen aangenomen om me te komen helpen – hoewel dat in verhouding met andere startende ondernemers ook nog best een heel ding is hoor, om überhaupt personeel te hebben bijvoorbeeld. In elk geval hebben zij me geholpen van het zetten van een meer brede basis en dat heeft geleid tot een hele hoop meer inkomsten. Daardoor kon ik ook nog verder groeien en hoewel de risico’s daarvan mij ook beangstigen – je weet het namelijk maar nooit in deze tijden, hè – heb ik toch besloten meer personeel in te zetten. Dit tweede jaar is pas op de helft en toch heb ik inmiddels al meer dan negen personeel nog eens bovenop de mensen die ik al had. Dat is dus een verhoging met meer dan tweehonderd procent van vorig jaar en ik zit nog maar op de helft van het jaar, wie weet waar het allemaal naartoe gaat. Een nadeel is dat ik een huurcontract heb hier, van een ruimte die eigenlijk wat aan de kleine kant is. Op zich ben ik de ruimte gaan huren met het oog op uitbreiding maar dat het zo’n vaart zou lopen had ik niet voorzien. Niet alleen had ik dus extra kantoormeubels nodig maar ook heb ik me specifiek gericht op akoestische afscheidingswanden bijvoorbeeld, die ervoor moeten zorgen dat ook al zitten we in zo’n kleine ruimte we toch nog allemaal bij elkaar in de buurt kunnen werken zonder al te veel last te ondervinden van elkaar.